Náš tím

Ako to už v menších firmách býva, v LanMou sme všetci sme schopní robiť mix rôznych činností, ktoré vaše weby a eshopy potrebujú. Prišli sme na to, že je to tak efektívnejšie. Na internete je totiž všetko so všetkým prepojené, a tak kódovanie súvisí so SEO, SEO súvisí s webovým obsahom, obsah webstránok ide ruka v ruke s marketingom, marketing sa nezaobíde bez SEO analýz... Takto nás to aj viac baví, keď vnímame a môžeme využívať súvislosti. Máme však pár oblastí, na ktoré sa špecializujeme. A samozrejme, každý z nás je iný, okrem spoločného záujmu vo weboch, slobode a osobnom rozvoji, máme aj svoje jedinečné schopnosti a vrtochy.  

Juraj Bukera
Hlavný optimalizátor (inak zakladateľ a CEO LanMou)

Juraj Bukera LanMou Eshopy Online marketing SEO optimalizacia Web strankyPo vysokej škole som sa po veľmi krátkom flirte so zamestnaním rozhodol pre samostatné podnikanie a neľutujem. Hoci je to - asi ako všetko v živote - miestami ťažké, sloboda rozhodovania a príležitosti na kreativitu a sebarozvoj hocijaké ťažkosti vyvážia. Skúsil som si aj podnikanie v stavebnom priemysle, takže veľmi dobre chápem potreby firiem v tomto odvetví a dilemy obchodných firiem. Ako bývalý horolezec som si vyskúšal aj výškové práce, takže verím, že sa viem na veci pozerať z nadhľadu.

Teraz sa už vyše 20 rokov sa venujem počítačom, internetu a web stránkam, ktoré mi učarovali pre svoju rôznorodosť. Sú výstavnou skriňou ľudskej tvorivosti aj nekonečným zdrojom inšpirácií a výziev. Vďaka tejto práci sa denne stretávam s podnikavými ľuďmi, ktorí majú kopu dobrých nápadov a žasnem nad ich vytrvalosťou a schopnosťou po každom páde sa postaviť znovu na nohy. Mám najradšej, keď sa ľudia vyjadrujú priamo a jasne, predíde sa mnohým nedorozumeniam. 

Snívam o svete, kde sa nebude hromadiť odpad a všetko sa dokonale zrecykluje. Chodievam občas do tmy (volá sa to dunkelterapia) na Zaježovú, aby som si oddýchol od monitorov počítača a pozrel sa hlbšie do svojho vnútra. Okrem toho milujem čistú vodu (ak aj vy, pozrite si moj web Voda o vode) a rybičky. A keď si v práci urobím prestávku, vyzujem šľapky a prechádzam sa naboso po trávniku v átriu - viete, ako to ukľudňuje a dobíja energiou?

Som expert na:

  • SEO | SEM | Analýzy |
  • Marketingový mix |
  • UX | Eshopy |
  • Web manažment |
  • Konzultácie | Školenia

Vladimíra Bukerová
Majster príbehov (inak Copywriter a Senior projektový manažér)

Vladimira Bukerova LanMou Copywriting Online marketing Multimedialny obsahOd malička bolo mojím stálym spoločníkom niečo na písanie - perá a ceruzky nahradili počítače a mobil, ale aj dnes mám v rôznych pohárikoch a organizéroch desiatky prepisovačiek, fixiek a farebných tužiek. Vyjadrovať sa v písme a príbehoch je pre mňa stále asi najprirodzenejšie, ale vďaka práci v médiách, rozhlase BBC a rôznym zaujímavým výzvam som sa naučila prezentovať v rádiu, pracovať s multimédiami, uvádzať a organizovať podujatia a riadiť projekty.

Súhrou rôznych náhod som sa začala ešte pred rokom 2000 intenzívnejšie venovať webu - bolo to vďaka BBC, ktoré malo vtedy najlepšie spravodajské web stránky. Čo som sa naučila v Londýne, som využila po návrate na Slovensko v rôznych webových projektoch. Bolo ich viacero, lebo dnes už žiadna firma ani organizácia, nieto ešte mediálna skupina, bez "weboviek" nemôže existovať. Odjakživa ma fascinujú počítače, nové technológie a veda, takže to inak asi ani nemohlo dopadnúť. 

Milujem stretnutia s tvorivými ľuďmi, ktorí sa neboja vybočiť z davu a byť iní, hoci im  aj vynadajú do čudákov. Našťastie sa vždy nejako zamotám do projektov, kde ich môžem stretávať. Rada dýcham svieži vzduch, pozorujem hviezdnu oblohu, život v prírode a zvieratá, od ktorých by si človečenstvo malo brať v mnohom príklad. Zaujíma ma staroveká história, najmä Egypt, riešenie záhad a fantázia. Also, I spend most of my days thinking and working in English, so if you want a great website with lots of interesting content, I am your gal. 

Som expert na:

  • Copywriting | Články | Blogy |
  • Marketingový mix |
  • Konzultácie | Školenia |
  • Online médiá | Multimediálny obsah |
  • Web stránky a články v angličtine

Katarína Bukerová
Vizuálny kreatívec (inak Manažér obrazových projektov)

Katarína Bukerová LanMou Dizajn pre web Multimediálny obsah FotografiaVždy ma priťahovali zvieratá, obrazy a veci, ktoré sa dajú pozorovať nielen očami, ale aj srdcom. Preto fotím, kreslím, navrhujem, dotváram. Teraz, po ukončení štúdia dizajnu a masmediálnej komunikácie sa chcem ešte viac venovať kreatíve vo všetkých jej podobách.

Vo svojom portfóliu mám veľa fotografií psov, za čo môže moja Lily, ale rada hľadám cez objektív aj zaujímavých ľudí, miesta, premeny tvarov alebo hru svetla. Okrem toho už niekoľko rokov zbieram skúsenosti z marketingu a PR, webového dizajnu a videoprodukcie. Rada sa púšťam do nových projektov, ktoré umožňujú človeku byť tvorivým a učiť sa stále niečo nové.

Vo voľnom čase doma "kváskujem" - vypekám rôzne domáce kváskové chlebíky, ktoré naozaj stoja za to, hoci ich príprava trvá oveľa dlhšie, ako keď upečiete obyčajný chlieb z kvasníc v domácej pekárničke. Zaujíma ma zdravý životný štýl, aj keď piatočný večer pri dobrom pivku má tiež svoje čaro. 

Moja expertíza:

 

Tsuki LanMou kreativna macka, ktora n as uci mysliet "out of the box"Tsuki
šéfKreatívna mačka

Vždy nás učí myslieť “Out of the box” - ako sa “nezaškatulovať” alebo inak povedané, ako sa na veci pozerať z iného uhla. Vďaka nej sme si zvykli, že keď to nejde zľava, tak skúsime sprava.

Lily
Tester používateľského zážitku (UX)

Lilly LanMou kreativny pes tester UX Testuje, či sú používatelia s našimi produktmi a službami spokojní. Či sú jednoducho použiteľné, ľahko stráviteľné a či je každému hneď jasné, no čo ktorý nástroj slúži. Pripomína nám, že internet nás má nielen zasýtiť (informáciami), ale aj zabaviť.

Máme sa od nich čo učiť. Obe sú večné optimistky, čo sa veľmi zíde pri práci, kde sa často niečo "pos--ie". Ľudí berú takých, akí sú, a netúžia ich zmeniť. Pokiaľ je čo jesť a s čím (alebo kým) sa pohrať, tak je v živote všetko v tom najlepšom poriadku.

Lily a Tsuki sú okrem toho majstri A/B testovania a nikdy nám nezabudnú pripomenúť, že chute návštevníkov webových stránok sa z rôznych dôvodov z času na čas menia. Preto musíme byť neustále v strehu a pripravení sa im prispôsobiť.