Súčasťou zmien obsahu v rámci dooptimalizácie vášho webu môže, a malo by byť aj vytváranie nového multimediálneho obsahu. Správne napísané texty sa dajú pekne podporiť krátkym videom, audiozáznamom, kolekciou fotografií a podobne. Každým typom obsahu môžete rozšíriť informácie o vašej firme. Hodí sa to aj výborne na udržanie pozornosti, keďže každý návštevník má iný typ vnímania.
Príklad z praxe pri vytváraní nového obsahu webu
Tlmočníckej a prekladateľskej agentúre sme napríklad navrhli nový článok, ktorý vysvetlil rozdiely medzi overeným prekladom, súdnym prekladom, úradným prekladom a neovereným prekladom. Hodil by sa aj článok o rozdieloch medzi použitím apostille na Slovensku a v zahraničí. Tieto informácie by sme obohatili o fotografie apostilovaného dokumentu a pripojili krátke vysvetľujúce video.
V každej oblasti sa nájdu praktické informácie, ktoré ľudia vyhľadávajú a ktorých zverejnenie vám môže pomôcť, aby ste sa etablovali ako odborník v danej oblasti. Spolu so zvyšovaním dôveryhodnosti prichádzajú aj nové referencie a nové zákazky.
Príklad z praxe pri úprave starého obsahu webu
Problém môže nastať, ak sa pustíme do zmien a "vylepšovania" starého obsahu webu bez toho, aby sme si urobili spomínané úvodné analýzy. Vtedy sa môže stať, že po takýchto úpravách sa návštevnosť web stránok rapídne zníži. Slepým odstránením alebo nepremyslenou úpravou dôležitých kľúčových slov a spojení tak môžeme stratiť dlhodobo dosiahnuté pozície vo výsledkoch vyhľadávania na internete.
Napríklad: Ste distribútor stavebných materiálov a začínate propagovať nové rady izolačných materiálov s novými názvami a vlastnosťami. Potrebujete rýchlo obnoviť web stránku, a tak vymažete články o staršej produktovej rade a nahradíte ich stručnou informáciou o nových produktoch. Zákazníci nebudú zmätení, lebo budú vidieť len najnovšie výrobky. V rámci "čistky" ste však vymazali aj zaujímavé informácie o tom, ako sa správne rozhodnúť pre izoláciu starších domov, ktoré boli zahrnuté v texte o staršom produkte. Ukáže sa, že práve tento článok k vám privádzal najviac návštevníkov.
Riešenie? Zaujímavé a všeobecne platné informácie ponechať a čo najefektívnejšie ich prepojiť s novým sortimentom. Môže to znamenať vytvorenie úplne nového článku, kde je možné sa o téme, ktorá zákazníkov zaujíma, viac rozpísať. Alebo zachovanie informácií na pôvodnej URL, pokiaľ nenesie názov vyradeného produktu a doplnenie o pasáž, ako sa dajú na renovácie efektívne použiť vaše novšie produkty. Účinných riešení môže byť viacero, aj kombinácia niekoľkých. Záver? Každú zásadnejšiu zmenu obsahu na webe si treba naplánovať a premyslieť.
Potrebujete pomôcť s optimalizáciou webu a zvýšením návštevnosti?
Zaujali vás tieto informácie? Radi vám pomôžeme s dooptimalizáciou existujúceho webu alebo SEO optimalizáciou úplne nových web stránok, eshopov.
Kontaktujte nás a porozprávame sa o najlepších možnostiach
Štandardná cena za dooptimalizačné práce je od 90 € mesačne podľa rozsahu prác. Ak sú tieto práce súčasťou dlhodobého marketingového mixu, poskytujeme na ne až 50 % zľavy. Výraznú zľavu môžeme našim klientom poskytnúť preto, lebo tieto práce sú súčasťou ďalších úkonov v rámci online marketingového mixu, kde sa jednotlivé činnosti často prekrývajú a súvisia.
Minimálny časový úsek pre dooptimalizáciu sú 3 mesiace, optimálna doba je pol roka a dlhšie. Za kratšie obdobie nie je možné odsledovať účinnosť prác a primerane ladiť obsah pre čo najlepší výkon.
Mám záujem o reanalýzu kľúčových slov a dooptimalizáciu webu