Na čo pri tvorbe webov firmy často zabúdajú?
Na vašich web stránkach i v eshopoch je vždy priestor na zaujímavý a rôznorodý obsah - teda informácie rôzneho druhu, ktoré pomôžu zákazníkovi v orientácii a rozhodovaní. Nemusia byť veľmi obsiahle, ale mali by byť jednoznačné a konkrétne.
Kedy nakúpia zákazníci u mňa, a nie u konkurenta ?
Dobrý e-shop teda prináša zaujímavú ponuku produktov s dostatočne podrobnými praktickými informáciami (aj v obrazovej forme), berie do úvahy zvyky a očakávania zákazníkov a zároveň buduje dôveryhodnosť predajcu cez špeciálne články, transparentný proces nákupu, referencie.
Ako sa na webe so svojou firmou nestratiť?
Dnešný internet je obrovské virtuálne trhovisko, kde na vás konkurencia číha spoza každého rohu. V záplave služieb, značiek a informácií sa potrebujete odlíšiť, aby si vás ľudia zapamätali.
Ako jednoducho rozširovať a meniť obsah v rámci dooptimalizácie
Už vieme, na čo je dobrá reanalýza kľúčových slov a ako sa robí dooptimalizácia webových stránok, aby dlhodobo vykazovali dobré výsledky v internetových vyhľadávačoch a slúžili ako základ pre dobré zákaznícke konverzie.
Pozrime sa, ako konkrétne možno vylepšovať alebo meniť obsah web stránky na základe opakovanej analýzy kľúčových fráz a ako by sa to radšej robiť nemalo.
Na čo je dobrá reanalýza kľúčových slov a dooptimalizácia obsahu ?
"Veď SEO na web stránke sme už robili! A vtedy sme hľadali kľúčové slová. Prečo to máme robiť znovu?" môže sa opýtať klient, ktorý si neuvedomuje, ako to dnes vo svete internetu chodí.
Ako na internete zaujať ľudí, z ktorých budú vaši ideálni zákazníci
Boj na virtuálnom trhovisku nie je pre padavky. Reakcie na naše internetové aktivity môžu byť skvelé aj nemilosrdné. Závisia od mnohých faktorov a občas môžu pôsobiť nepredvídateľne. Jediné, čo môže firma robiť, je skúšať a vyhodnocovať. Ale pritom vždy rozmýšľať a byť autentická. Nehrať sa na niekoho, kým nie je.
Čo by sme mali chcieť od návštevníkov našich webových stránok
Každá činnosť, ktorú realizujeme na webových stránkach alebo v eshope firmy má nejaký vplyv na návštevníkov a potenciálnych zákazníkov. Dôležité je čo najpresnejšie vedieť, čo ktorou aktivitou sledujeme a kedy ju budeme považovať za úspešnú. Najjednoduchšie je vyrátanie konverzie návštevníka web stránky na zákazníka.