Keď sa budete snažiť zapadnúť, alebo sa pri internetovej prezentácii budete riadiť tým, čo robí vaša konkurencia, stratíte sa v dave. Preto sa nebojte ukázať svoju individualitu, dušu firmy.
Je dobré si hneď na začiatku položiť pár otázok, ktoré sa nešmýkajú po povrchu, a veľmi úprimne si na ne odpovedať. Neznamená to, že hneď musíte kompletnú odpoveď zverejniť na internete, aby ju všetci videli.
Dôležité je aspoň sa nad týmito vecami hlbšie zamyslieť, aby ste na základe toho dokázali tvoriť obsah svojich web stránok a najmä, aby ste vedeli, akého zákazníka naozaj chcete pritiahnuť a prečo.
- Odlišuje vás niečo od konkurentov?
- Na akých základoch je postavený váš biznis?
- Ako dostala vaša firma meno?
- Aký je váš ideálny zákazník?
- Čo vás pri práci najviac teší?
- Poznáte príbeh svojho najlepšieho produktu?
To všetko môžete na svojich web stránkach vhodným spôsobom a cez vhodné médium vyrozprávať.
Napríklad my sme sa rozhodli rozpovedať vám príbeh okolo názvu našej firmy. (ak si ho chcete dočítať celý, kliknite na obrázok).
Aj vás zaujímalo, prečo sa voláme LanMou a čo to vlastne znamená? Alebo vám to bolo ľahostajné, hlavne, že máme dobré referencie alebo zaujímavú ponuku služieb či priaznivé ceny pre pravidelných a VIP klientov?
Myslíme si, že väčšina našich klientov to naozaj chce vedieť. V článku Príbeh LanMou sme teda úprimne odpovedali na otázku, ktorú sa nám niektorí možno aj hanbia položiť, lebo sa im zdá trochu hlúpa či príliš zvedavá. Zároveň sme jasne povedali, akí sme a akým štýlom pracujeme.
Ak budete autentickí, to znamená úprimní a verní svojej podstate, a budete pri tom myslieť na potreby vašich klientov, budú sa k vám dostávať najmä ľudia, ktorí vedia oceniť to, čo ponúkate.